JURICA PAVIČIĆ: SPLIT JE UZBUDLJIV I KOMPLICIRAN GRAD |
|
"Split nije propisao samo u kazalištu, nego i općenito: tu su romani, scenariji, poezija. Mislim da je bespredmetno tražiti razloge zašto, jer bi trebalo biti normalno da je tako. Split je uzbudljiv i kompliciran grad koji je za književnost jako dobar. On i u drugim sferama života ima važnu ulogu u Hrvatskoj. nije pravo pitanje kako to da je ima i u prozi i drami, nego je pravo pitanje kako to da je nije imao tijekom |
|
posljednjih nekoliko dekada.
Što se kazališta tiče, mislim da je problem bio u dominantnom kazališnom
mentalitetu koji se nije osobito zanimao za tekst." |
NORA RUMBOLDT: KOMBINIRANJE IZRAŽAJNIH SREDSTAVA |
|
|
"Na početku suradnje
Pavičić je kazao da mu je najvažnija struktura, a manje rečenica,
prema tome neka s rečenicama radimo što želimo. Stoga smo neke
dijelove kratili, a neke prilagođavali glumcima. Druga intervencija
bila je veliki dramaturški pomak u vezi sa scenom ubojstva. (...) |
Time kazalište samo dobiva
jer ljudi traže veću preciznost. Kombiniranjem izražajnih sredstava
jedne i druge umjetnosti može se puno postići. Moram ovdje spomenuti
izvanrednog oblikovatelja svjetla Zorana Mihanovića koji zapravo
postupa poput vrhunskog snimatelja na filmu." |
ZVONIMIR RUMBOLDT: MINIMALISTIČKA SCENA KAO ZAŠTITNI ZNAK |
|
"Minimalistička scena je postala njezin, mogu reći i naš, zaštitni znak", kaže Norin suprug Zvonimir Rumboldt, filmski redatelj koji je u 'Trovačici' autor videa. "Za razliku od našeg prijašnjeg projekta, gdje smo videom dočarali 'flashbackove', ovdje smo ga rabili isključivo u funkciji scenografije. Time smo izbjegli gradnju scene, a elementi videa su 'meteorološki', da tako kažem. |
|
Izlasci i zalasci sunca,
oblaci vedri i olujni, kiša, snijeg - u kontekstu priče možemo ih
gledati i kao metafore." |
BRUNA BEBIĆ: I ŽIVOT JE NIZ KRATKIH SCENA |
|
|
"I život je niz kratkih
scena, često tek kada se osvrnemo postajemo svjesni da se tada dogodilo
nešto veliko. Velike stvari događaju nam se usputno. Tako je i u našoj
predstavi, a o svojoj Patriciji malo mogu reći u ovoj fazi kada sam
potpuno uronila u ulogu. Tekst mi je odličan, predstava počiva na
timskom radu, i partneri su mi izvrsni, redateljica opuštena i sposobna
brinuti o svemu i otvorena za sugestiju." Iz razgovora s Hanom Konsom, Slobodna Dalmacija, 11. 01. 2001. |
|