travanj 2002
ŠTO JE BRAT MAGARAC PREMA MUŠKARCU BEZ BRKOVA !? |
Ovogodišnji,
dvanaesti Marulićevi dani završili su dodjelom brojnih nagrada: |
12. MARULIĆEVI DANI: NOVE PREDSTAVE U BORBI ZA NOVE NAGRADE |
Festival
stariji od desetljeća, iznikao u vrijeme potrage za identitetom i
samosvojnošću, prerastao je od vremena početnih traželja u
respektabilnu manifestaciju hrvatskog dramskog stvaralaštva. Iz godine
u godinu, Festival donosi i sve više naslova koji se igraju izvan domaćih
pozornica: od susjedne Bosne i Hercegovine ili Slovenije i Jugoslavije,
preko Njemačke ili Mađarske, pa do daleke Venezuele. Sve veći interes
publike za Marulićeve dane, svjedoči svakako i činjenica da od ove
godine i sedmeročlani žiri čitatelja Slobodne Dalmacije
dodjeljuje nagradu za najbolje glumačko ostvarenje na Festivalu. A
znamo li da ćemo više od tjedan dana gledati uz goste iz Njemačke i
Bosne i Hercegovine i većinu najboljih hrvatskih glumaca, jasno je da
će konkurencija biti nesmiljena. |
PIJANISTIČKI KONCERT MAKSIMA MRVICE: SPLIT IZMEĐU DVA PARIZA |
Nakon
sjajnog koncerta u dvorani Bugarskog nacionalnog radija u Sofiji
krajem ožujka, jednako važni nastupi Maksima Mrvicu očekuju i u
travnju i svibnju. Za njim je već i pariški koncert održan 08.
travnja na elitnoj pariškoj adresi: u dvorani Academie
Diplomatique International.
U organizaciji Hrvatskog
veleposlanstva i stalnog predstavništva UNESCO-a u Parizu tom je
koncertu prisustvovalo više od osam stotina uzvanika -
svi diplomati u Parizu te suradnici hrvatskog veleposlanstva
i UNESCO-a. Nakon Pariza slijedi
povratak u Hrvatsku i koncerti u kazalištima: 15. travnja
- HNK Split / 17. travnja -
Šibensko narodno kazalište /
21. travnja - HNK Ivan pl. Zajc u Rijeci
/ 23. travnja - INK
Pula U svibnju Maksima očekuju još dva koncerta u Parizu: jedan na otvaranju izložbe u Muzeju za modernu umjetnost, a drugi na festivalu u Ruskom kulturnom centru. |
PREMIJERA TOSCE: PREGRŠT POHVALA ZA NELLI MANUILENKO |
Premda
su i premijerna travanjska kao i naredne izvedbe Tosce dočekane
s odobravanjem publike i laskavim recenzijama opernih kritičara, ipak
je najviše divljenja i istinskih priznanja za vrsnu interpretaciju
naslovne uloge polučila splitsko-ukrajinska primadona Nelli
Manuilenko. |