Molnar’s
sentimental tragicomedy is an example of the so-called trivial literature
which is, after a period of contempt, coming back on theatre stage.
The
characters are people on the fringes of life, players at the margins of a
provincial circus.
The play is about their exultations, loves, violences and falls, and it
all happens in one “Sunday afternoon”. Elements of the fantastic are
logical sources of living that cannot be
realized. |
Molnarova
sentimentalna tragikomedija primjer je takozvane trivijalne (dramske) književnosti,
koja se, nakon razdoblja prijezira (zaborava) ponovo vraća u kazališnu
praksu. Njezini su protagonisti mali ljudi na sporednim kolosijecima života,
igrači na rubovima provincijskog cirkusa. Zbivanja tvore njihovi zanosi,
ljubavi, nasilja i padovi, a fon je svijet ''nedjeljnog poslijepodneva''.
Ispadi u fantastiku logična su ishodišta življenja koje se u stvarnosti
ne može realizirati. |
Prijevod
Neva Rošić i Janko Marinković
Režija, prilagodba i dramaturška
obrada
Lary Zappia
Vizualni koncept predstave
Dalibor Laginja i Deni Šesnić
Kostimograf
Danica Dedijer
Skladatelj
Duško Rapotec Ute
Tekst songa
Robert Pilepić
Asistent scenografije
Ozren
Bakotić
|
Uloge, po redoslijedu
pojavljivanja:
Marie Andrijana Vicković
Julie Leona Paraminski
Gospođa Muskat
Nives Ivanković
Liliom Robert Kurbaša
Prvi policajac, ujedno i Prvi
nebeski policajac, ujedno i Raskošno odjeveni muškarac
Milivoj Beader
Drugi policajac, ujedno i Drugi
nebeski policajac, ujedno i Skromno odjeveni muškarac
Josip Zovko
Gospođa Hullunder
Jasna Malec
Ficsur
Elvis Bošnjak
Wolf
Ante Čedo Martinić
Linzman
Mirko Kraljev
Doktor, ujedno i Sudac Ratko Glavina
Stolar Nenad Srdelić
Loiuise
Anita Buklijaš
|