Kliknite na vijest da biste pročitali opširniji tekst

 

 

 


  KREŠIMIR HAS  




čembalo

HNK Split, 17. 01. 2004. u 20.00h

 Program 

Antoine Forqueray (1672 – 1745)
SUITA U D - DURU
La Régente. Noblement et Soutenu
La Tronchin. Mouvement aisé
La Angrave. Très vivement*
La Eynaud. Fiérement
La Morangis ou La Plissay. Mouvement de Chaconne*

(*Izvorno skladao Jean – Baptiste Forqueray {1699 – 1782} )

Jacques Duphly (1715 – 1789)
LA FORQUERAY. RONDEAU

* * * *

Antoine Forqueray
SUITA U G - MOLU
La Marella. Vivement et Marqué
La Clément. Noblement et détaché
Sarabande. La d’Aubonne
Le Carillon de Passy. Légèrement sans vitesse -
La Latour. Un peu plus vif que la précédente pièce


  KREŠIMIR HAS   Rođen je u Osijeku 1976. Glazbenu naobrazbu stječe u rodnom gradu, te kasnije u Beču i Zagrebu gdje 1994. upisuje i redoviti studij orgulja na Muzičkoj akademiji (klasa prof. Maria Penzara) kojega okončava 1998. God. 2002. Iz istog umjetničkog profila stječe i titulu “Magister artis”. U međuvremenu obnaša dužnosti orguljaša u više zagrebačkih crkava (crkva sv. Marka, bazilika Srca Isusova, Crkva sv. Marije…). Još za svoga boravka u Osijeku djeluje kao orguljaš osječke župne crkve sv. Petra i Pavla.

Od 1997. intenzivno se bavi i muziciranjem na čembalu aktivno surađujući sa prof. Višnjom Mažuran sa kojom 1999. godine nastupa na Varaždinskim baroknim večerima , te u Hrvatskom glazbenom zavodu 2001. Iza sebe ima brojne solističke te komorne nastupe koji su rezultat  dugogodišnjeg profesionalnog bavljenja posebice ranom glazbom. 1999. Upisuje i redoviti studij čembala u Zagrebu (klasa prof. Višnje Mažuran) sa kojom 2002. sudjeluje u snimanju nosača zvuka “Umjetnost fuge” J.S. Bacha. Iste godine započinje surađivati sa mo. Josipom degl’Ivelliom s kojim je u koprodukciji do sad ostvario četiri nosača zvuka hrvatskih autora.

Redoviti je član Hrvatskog baroknog ansambla, ansambla “Musica da Camera” iz Zagreba sa kojim je ostvario i nosač zvuka francuskih baroknih majstora, ansambla "Erato", Hrvatskog društva glazbenih umjetnika te Hrvatske udruge orkestralnih i komornih umjetnika.

Solistički i komorno, uz mnogim poznate umjetnike, nastupa diljem Hrvatske te u Sloveniji, Češkoj, Njemačkoj, Danskoj, Austriji i Italiji. Usavršavao se kod  C.Terry, G.Zykana, A.Marcona i drugih.

2000. godine upisuje i redoviti umjetnički studij orgulja na Hochschule für Musik u Lübecku (Njemačka) u klasi prof. Martina Haselböcka, glavnog orguljaša bečke Hofburgkapelle . Iste godine ostvaruje iznimno značajan koncertni nastup u katedrali u Lübecku sa Irenéeom Peyrotom (Francuska) te Konradom Paulom (Njemačka).

Pored ostalih priznanja dobitnik je Diplome memorijala “Darko Lukić” za recital održan u koncertnoj dvorani “Vatroslav Lisinski” 26. 11. 2001. Dobitnik je i III. nagrade međunarodnog natjecanja "Andera Antico da Montona" održanog u kolovozu 2004. godine u Umagu, a uz ocjenjivački sud kojim je predsjedao čuveni Gustav Leonhardt.

Od 2003. godine predstavnik je talijanske tvrtke za gradnju instrumenata “Bizzi Clavicembali” (Italija) u Hrvatskoj.

Iste je godine proglašen domaćinom “Vukovarskog festivala komorne glazbe”.

Trenutno radi na Umjetničkoj akademiji Sveučiliša J.J.Strossmayera u Osijeku ostvarujući sa Akademskim zborom  zapažene nastupe.