HNK u Splitu, 27. veljače 2007.
u 19:30h
28. veljače
2007. u 17h i u 19:30h
Režija: Matko Raguž
Igraju: Živko Anočić, Marko
Makovičić, Jerko Marčić

W.
Shakespeare napisao je 37 komada.
To
ste sigurno već znali?!
Od
čega 10 povijesnih drama.
I to
ste znali?!
Od
čega 18 komedija.
I
to?!
Osmislio je i napisao 1222 lika.
A
to?!
Svaki od 37 komada postavljen pojedinačno na scenu traje,
zavisno od kraćenja, između 3 i 5 sati.
Dakle, 37 x 4 sata (prosječno) iznosi 148 sati.
Jeste li i to znali?
A
jeste li znali kako je sve to moguće odigrati u manje od 2 sata?!
Upoznajte Romea i Juliju, Hamleta, Ofeliju, Macbetha i njegovu krvavu
lady, Antonija i Kleopatru, Mletačkog trgovca, Tita Andronika, Kralja
Leara, Richarda III, Henrika VIII i mnoge druge, kakve ih još nikada
niste vidjeli.
Na
EX! That’s IT!
Iz
kritika:
Teatar EXIT ponovno ima
uspješnicu kojom će privući publiku, i to onu koju je kroz više od deset
godina postojanja navikao na vlastiti stil. «Shakespeare na EXIT» zaista
jest nastavak najboljeg od onoga što je EXIT u svojoj povijesti ponudio:
u persiflaži Bardovog opusa čita se tako i mladenački polet koji je
nosio «Izbacivače», i tehnička preciznost «Dekadencije», ali i
onomatopejski jezik «Mr. Singlea». Utoliko brzi progon kroz kompletni
opus vjerojatno najpoznatijeg dramatičara jest još jedna potvrda da je
Teatar EXIT jedno od onih rijetkih domaćih kazališta koja imaju svijest
o profilu, i koji se zacrtanog drže bez obzira na izvanjske učinke ili,
drugim riječima, rezultata predstava kod publike i kritike. SHAKEspeare
na EXit koktel je spravljen od najboljih sastojaka, predviđen za brzo i
često konzumiranje!
Igor Ružić, Radio 101
Predstava SHAKEspeare na EXit, pomno je i studiozno stvarana, no
prema viđenome, zaista ju je vrijedilo toliko dugo čekati. Slijedeći
dobre navade Exita i estetiku, koju su kao i svoj imidž gradili iz
predstave u predstavu, i koktel Shakespeareovih djela dobro pr(e)otresen,
događa se u gotovo praznom crnom prostoru, gdje mjesto ima samo mašta,
magičnost kazališta i, dakako, virtuoznost glumačke igre. Djelujući kao
jedna cjelina, glumci su pokazali da se u tom zadnjem projektu Exita
itekako vodilo računa o svakoj dramaturškoj zadanosti, o svakom i
najmanjem pokretu. Stoga, ništa nije bilo suvišno ni nepotrebno.
Helena Braut, Vjesnik
U devedeset minuta glumačke
igre izmijenili su više desetaka likova, s lakoćom se prebacivali iz
uloge u ulogu, spontano odigrali sebe, zbijajući šale na svoj račun.
Katarina Kolega, Slobodna Dalmacija
Brza, energična, budna
interpretacija Shakespeareovih djela, u režiji Matka Raguža i uz
kreativno-izvedbeni doprinos mladih glumaca Živka Anočića, Marka
Makovičića i Jerka Marčića, dočekana je u Teatru Exit uz gromoglasni
aplauz i odobravanje publike. Ragužev "Shakespeare", na tragu energije "Izbacivača"
ili angažirane mime "Münchhausena", doista predstavlja aktivan i
atraktivan doprinos građenju specifično exitovskog kazališnog izričaja i
komunikacijskog prepoznavanja između pozornice i publike.
Ivan Kralj, Kupusnet
U režiji Matka Raguža Shakespeareov je dramski svijet iskliznuo iz
povijesnih odrednica i pokušao naći svoje mjesto u svakodnevnici trojice
mladih glumaca.
Ova će predstava svojim šarmom, za koji su prije svega zaslužni glumci,
zadovoljiti mnoge. Uigranost, koncentriranost i vještina kojom Anočić,
Marčić i Makovičić nose svaki glumački zadatak glavni je adut te
predstave i pretvara je u potencijalni hit. Njihova igra neprestance
crpi iz iskrenog glumačkog elana, a preciznost i lakoća izvedbe vješto
manipuliraju zadanim materijalom.
Jelena Kovačić, Lider
Shakespeareovim dramskim opusom obrađenim na poptuno drukčiji način bavi
se duhovita predstava SHAKEspeare na Exit redatelja Matka Raguža.
Ono što najviše pokreće predstavu su vještina oponašanja, gestikulacije
i mime kojima su trojica mladih glumaca-Živko Anočić, Marko Makovičić i
Jerko Marčić-stvorili izrazito energičan tempo i naelektrizirali
atmosferu u dvorani, izmamivši tako ovacije publike.
M. Zec, Glas Istre
Trojica glumaca uspjeli su u manje od dva sata zgusnuti ne samo
cjelokupan Shakespeareov opus nego su pri tom obavili i svojevrsnu
inventuru svoje glumačke strasti koja se nastavlja na niz za koji smo
mislili da je nepravedno zgasnut još prije dvadesetak godina.
Shakespeare je predstava svog vremena, predstava koja o njemu govori,
ali koja i najavljuje ne samo novi glumački i kazališni senzibilitet
nego i novu publiku koja će u „nevjerojatnoj lakoći“ glumačkog i
kazališnog izraza prepoznati uporan i hrabar stvaralački ludizam.
Predstava je to koju će voljeti mladi, a starije će podsjetiti da su to
nekad bili, ma koliko se trudili da to zaborave ili prikriju.
Želimir Ciglar, Večernji list
|