hnk split

repertoar

novosti

posjet

marketing

arhiv

linkovi

glavna str.

cnt split

repertoire

news

visit

marketing

archive

links

main page

 

Hnklogo.gif (9880 bytes)

Ščelkunčik

ščelkunčik1.jpg (24242 bytes)
 Milka Hribar i Aleksandar Izmestjev

 Zbor HNK Split

Soprani: Dajana Stolić, Jelena Matić, Diana Kurobasa, Branka Matošić, Nives Kekez, Anita Nediljka Karaman,
Alti: Branka Papak, Karmela Gabrilo, Marija Adam, Zlatka Bakotić, Tomislava Štambuk, Marina Mulanović

Voditelj Zbora: Hari Zlodre

Orkestar HNK Split

Prve violine: Aleksandr Andrusenko, Julian Nechita, Tibor Bauer, Lorenzo Jakičević, Valter Lovričević, Panajot Pankov
Druge violine: Nada Kuzmić, Majda Goluža, Hana Grgić, Gabriela Grubić, Franjo Seneš, Mesud Glavaš, Ana Bubalo
Viole: Žasmina Pokrovac, Igor Smoday, Jasenka Novaković, Nikola Milašević, Boris Mitov
Violončela: Pjotr Tarasinkijevič, Natalija Jarmolska, Tončo Čavar, Bernarda Čavar, Alojz Medved, Ljiljana Vojnović
Kontrabasi: Mijo Mišetić, Soniboj Donkov, Denis Sarač
Flaute: Snježana Jelavić, Zvonimir Boldin, Ana Domančić Krstulović
Oboe: Sanja Milić, Mario Božić
Engleski rog: Ivan Oreb
Klarineti: Ivan Borčić, Srđan Benzon
Bas klarinet: Željko Milić
Fagot: Tomislav Kurte, Krsto Petijević
Harfa: Edita Kopecki
Rog: Aleksandar Tokarenko, Tomislav Sušac, Ljudevit Potza, Petar Pelicarić
Truba: Nikša Kačić, Tonči Vidašević
Tromboni: Miro Pušić, Nikolaj Drombovski, Zdravko Butorac
Tuba: Predrag Svačić
Timpan: Željko Hajsok
Udaraljke: Petar Zečević, Bruno Tadelj

Voditelj Orkestra: Tomislav Kurte

 


 
AMBICIOZAN POTHVAT

Raskoš je stigla s gostima iz Zagreba - u pas de deuxu skladnih Milke Hribar kao Šećerne vile i Andreja Izmestjeva kao Kraljevića, njezina pouzdana, elegantna partnera. Ples nekadašnje splitske Giselle krasi sada zrelo umjetničko i tehničko savršenstvo, profinjena liričnost neke tamne unutrašnje ljepote i plemenitosti geste.
Takvi foueteei i pirouette nisu još viđeni od kada je splitski HNK zakoračio u svoje drugo stoljeće.

Nila Kuzmanić Svete, Novi list, Rijeka, prosinac 1998.

 

 SKUČENE OKOLNOSTI

Ljiljana Gvozdenović je, slijedeći libreto "Ščelkunčika", duhovito blagom karikaturom likova, provela igru iz narativne pantomime u plesne numere...

Poslije duge i baletski skromne ekspozicije počele su se nizati plesne numere u kojima su se isticali solisti.

Vojko Mirković, Slobodna Dalmacija, prosinac 1998.

 

 

POVRATAK KLASIČNOM VOKABULARU

Zaključno rečeno, splitski "Ščelkunčik" ohrabruje u nekoliko smjerova. Vjera u klasični balet i klasični vokabular ponovno se vraća.To još nije izgrađen stil, ali se tehnički dorađuje. Balet je jezik i što ga bolje poznaješ, to ga bolje razumiješ i možeš više s njim kazati. Ako je Lj. Gvozdenović učinila da plesači ponovno preispitaju odakle dolazi pokret u njima samima, da ga podvrgnu strogim pravilima i svemu tome dodaju strast za uspjehom, onda njezin udio nije malen.

 Tonči Šitin, Hrvatsko slovo, siječanj 1999.

 

backlefttwhite.gif (195 bytes)

 

hnk split

repertoar

novosti

posjet

marketing

arhiv

linkovi

glavna str.

cnt split

repertoire

news

visit

marketing

archive

links

main page