Ščelkunčik |
|
Zbor HNK Split Soprani: Dajana
Stolić, Jelena Matić, Diana Kurobasa, Branka Matošić, Nives Kekez, Anita Nediljka
Karaman, Orkestar HNK Split Prve violine:
Aleksandr Andrusenko, Julian Nechita, Tibor Bauer, Lorenzo Jakičević, Valter
Lovričević, Panajot Pankov
|
Raskoš je
stigla s gostima iz Zagreba - u pas de deuxu skladnih Milke Hribar kao Šećerne vile i
Andreja Izmestjeva kao Kraljevića, njezina pouzdana, elegantna partnera. Ples nekadašnje
splitske Giselle krasi sada zrelo umjetničko i tehničko savršenstvo, profinjena
liričnost neke tamne unutrašnje ljepote i plemenitosti geste. Nila Kuzmanić Svete, Novi list, Rijeka, prosinac 1998.
SKUČENE OKOLNOSTI Ljiljana Gvozdenović je, slijedeći libreto "Ščelkunčika", duhovito blagom karikaturom likova, provela igru iz narativne pan tomime u plesne numere...Poslije duge i baletski skromne ekspozicije počele su se nizati plesne numere u kojima su se isticali solisti. Vojko Mirković, Slobodna Dalmacija, prosinac 1998.
POVRATAK KLASIČNOM VOKABULARU Zaključno rečeno, splitski "Ščelkunčik" ohrabruje u nekoliko smjerova. Vjera u klasični balet i klasični vokabular ponovno se vraća.To još nije izgrađen stil, ali se tehnički dorađuje. Balet je jezik i što ga bolje poznaješ, to ga bolje razumiješ i možeš više s njim kazati. Ako je Lj . Gvozdenović učinila da plesači ponovno preispitaju odakle dolazi pokret u njima samima, da ga podvrgnu strogim pravilima i svemu tome dodaju strast za uspjehom, onda njezin udio nije malen.Tonči Šitin, Hrvatsko slovo, siječanj 1999.
|