hnk split

repertoar

novosti

posjet

marketing

arhiv

linkovi

glavna str.

cnt split

repertoire

news

visit

marketing

archive

links

main page

 

Hnklogo.gif (9880 bytes)

Ljiljana Gvozdenović
Ravnateljica Baleta

narancasti-kruzic1.gif (130 bytes)  UPRAVA BALETA 

Ljiljana Gvozdenović

Ljiljana Gvozdenović provela je cijeli umjetnički vijek u baletnom ansamblu zagrebačkog Hrvatskog narodnog kazališta, u kojemu je angažman dobila odmah po završetku baletne škole u klasi Tatjane Lucić Šarić.

Kao solistica najviše se istakla u lirskom klasičnom repertoaru, a njezine najistaknutije uloge su Giselle, Jela u Đavlu u selu, Vila jorgovana u Trnoružici i niz uloga u modernim ostvarenjima Milka Šparembleka. Usavršavala se u baletnom ansamblu kijevskog Teatra opere i baleta. Dvije sezone bila je stalna gošća Baleta u Klagenfurtu. Diljem Njemačke gostovala je s Internacionalnom baletnom trupom iz Berlina.

Suradnju sa splitskim HNK započela je još 1995. uvježbavajući ansambl i soliste za obnovu Giselle. Kako se pod vodstvom Milka Šparembleka i prije tog okušavala kao baletni majstor i pedagog, uskoro je i sama počela koreografirati manje baletne točke. U prosincu 1998., na poziv ravnatelja Baleta Dinka Bogdanića, u Splitu je s velikim uspjehom koreografirala svoj prvi veliki balet - Ščelkunčik.

Iznenadni odlazak Dinka Bogdanića, doveo je Ljiljanu Gvozdenović na mjesto ravnateljice Baleta HNK Split, omogućivši tako i ansamblu i njoj da nakon dobrog upoznavanja nastave plodan zajednički rad.

Postoji pozitivna energija

Ima nekoliko odličnih domaćih solista. Mogu spomenuti Brunu Reić koja je vrlo zanimljiva plesačica i može se još dalje razvijati, a tu je i Marijana Marević koja
ima pedagoškog talenta... U Splitu postoji vrlo dobar baletni studio s mnogo djece od kojih će se s vremenom stvoriti solidan corps de ballet, a među njima će se iskristalizirati budući solisti.
Vjesnik, 18. 03. 1999.

 

gvoydenovic2.jpg (23619 bytes)

 

gvozdenovic1.jpg (24794 bytes)

Raznolikost repertoara

Za Splitsko ljeto novu baletnu premijeru koreografirat će Dinko Bogdanić. Na jesen, odnosno na početku sljedeće sezone dolazi nam mladi koreograf iz Lisabona Ismailian Gagik s modernom koreografijom, a na proljeće, nakon toga, postavila bih Bizetovu Simfoniju u C-duru i Carmen u neoklasičnom stilu, na špicama, jer želimo raznolikost u repertoaru. Naravno, Ščelkunčik ostaje na repertoaru jer ga svaka kuća mora igrati. Ne trebamo svi imati Labuđe jezero, jer je vrlo zahtjevno po broju ljudi, ali možemo imati Ščelkunčik, Romea i Juliju, Trnoružicu u smanjenom izdanju i Coppeliju kao osnovu klasike po kojemu se jedno gradsko kazalište razlikuje od nacionalnog.

 

hnk split

repertoar

novosti

posjet

marketing

arhiv

linkovi

glavna str.

cnt split

repertoire

news

visit

marketing

archive

links

main page