PET |
|
Nikša
Bareza i Petar Selem na glazbu Frane Paraća i uz libreto autora glazbe i Tonka Maroevića
postavljaju po prvi put JUDITU, operu koja će se izvesti u čast 550.
obljetnice rođenja Marka Marulića i biti predstavljena publici na samom otvaranju
festivala Kao što je u Splitu nedavno paralelno postavljao Buzdu i Ciglu, tako sada Paolo Magelli paralelno postavlja Sofoklovu ANTIGONU i Šovagovićeve PTIČICE. Gotovo cjelokupan dramski ansambl HNK Split Magelli još pojačava Editom Majić, Goranom Navojecom, Lucijom Šerbedžijom… a svi koji su čitali "Ptičice" kažu kako su još bolje i zanimljivije od "Cigle"… Plesni performance ULIČNO KAZALIŠTE što ga osmišljavaju Kilina Cremona i gosti Ana Gutierez i Ricardo Daloi već je u koncepciji prepun iznenađenja. Prvo mjesto njegova događanja bit će Trg Stjepana Radića, a ostala mjesta zbivanja ULIČNOG KAZALIŠTA publika će morati pronaći sama - i osim samom predstavom bit će i dodatno nagrađena! Dramsko iznenađenje festivala: BIŽ'MO ĆA u režiji Milana Štrljića i izvedbi Magde Matošić, I. Zovka i F. Strmotića. |
N. Belamarić i Z. Nikolova |
![]() |
VRHUNSKI
IZVOĐAČI JAZZA TREĆI PUT U SPLITU Gotovo stotinu izvođača iz cijelog svijeta trebalo bi se ovoga ljeta okupiti u Splitu od 27. do 30. srpnja na Trećem Hypo jazz festivalu što će se održavati na prokurativama i u HNK Split. |
|
Ove
godine očekuje se da u Split među ostalima stignu i takva imena poput Bobbyja Previta i
njegove grupe, Jose Alberta, kvinteta Davea Hollanda, Jorgea Ben Jora… Kao svojevrsna predigra festivalu u Splitu se očekuju i nastupi Cosmic voices of Bulgaria 23. srpnja u tvrđavi Gripe kao i nastup Raya Charlesa na poljudskom stadionu 24. srpnja |
ZAVRŠNI
NASTUP BALETNOG STUDIJA HNK SPLIT
Voditeljica baletnog studija |
|
HNK Split, 21. lipnja 2000. |
![]() |
HNK Split, 25. 06. 2000. u 21.00 h Pasolini je živio beskompromisno i kontroverzno. Umro je nasilno i misteriozno. Bio je pjesnik, novelist, revolucionar, slikar, filmski redatelj… Bio je osoben, prodoran i utjecajan. Kao i mnogi bio je takav u vrijeme kad je to značilo i životnu opasnost. No opasnosti Pasolinija nisu nikad pretjerano plašile. Prije bi se moglo reći da su ga privlačile ili čak uzbuđivale. Ettore Scola primijetio je za nj da je "uvijek govorio previše i zato je morao biti ušutkan"… No, kao i niz puta prije i poslije nečije nasilne smrti, pokazalo se da je jedno nekoga ubiti, a nešto sasvim drugo onemogućiti nekoga da bude prisutan. Pasolinijevu prisutnost ovoga puta posreduju Stanislas Nordey i Théâtre Gérard Philipe de Saint-Denis koji nam dolaze sa SVINJCEM, "poemom neviđene snage, u kojoj svaka riječ djeluje kao detonator slika i značenja, i gdje ništa ne izgleda suvišno ili zastarjelo." Libération Predstava je prevedena na hrvatski jezik i titlana. |
![]() Igraju: Marie Caries, Michel Demierre, Olivier Dupuy, Raoul Fernandez, Eric Laguigné, Gilles Lefeuvre, Denis Mathieu, Stanislas Nordey, Yves Ruellan. Režija: Stanislas Nordey |
editor
/web master |
management
/ marketing |
drama
/ opera / ballet |
hosting by |