hnk split

repertoar

novosti

posjet

marketing

arhiv

linkovi

glavna str.

cnt split

repertoire

news

visit

marketing

archive

links

main page

 

TANGO
ULIČNO KAZALIŠTE

Plesati tango na ulici za mene je način građenja mosta između publike i plesača.

 

Praizvedba: Subota, 15. srpnja 2000. na Trgu braće Radića 

Reprize: Nedjelja, 16. srpnja i ponedjeljak, 17. srpnja 2000. na Trgu braće Radića

Ideja i koncepcijat: Kilina Cremona
Koreografija i izbor glazbe:
Ana Gutierrez, Ricardo Daloi
Tehnički asistent: Gorenka Žižić
Kostimografija : Najda Kromić
Oblikovanje svjetla : Duje Marić
Oblikovanje tona : Ivica Bilić

EFEMERNO I MONUMENTALNO

Ples i Grad, efemerno i monumentalno upisuju se u arhitektonski kontekst, kao dvije suprotnosti, koji nosi svu težinu povijesti sadržanu u brojnim simbolima.

Gledatelj  nije unaprijed odlučio biti gledatelj. On kao slučajni prolaznik zastaje i prilazi, pridružuje se neuhvatljivom i nepredvidivom nomadskom svijetu.

Grad je  u našem performanceu ideja impozantnog, dovršenog, nepromjenjivog, ukratko utvrđenog reda. Ples, sporedno, trenutačno, ideja je otvorenog daljnjim kreativnim promjenama. U dodiru tih ideja osjetit ćemo da nismo ljudi palača, katedrala, povijesti kamenih simbola. Povijest upisujemo u svakom trenutku življenja

naizgled sporednim, slučajnim, malim, svakodnevnim doživljajima čime Gradu utiskujemo smisao gradeći umjetničke putanje.

Tako će se i tango poput svilene niti istkati i utkati u gradske ulice kao vodilja slučajnim prolaznicima koji će preuzeti ulogu gledatelja i postati dio trenutka pronađenog, stvarnog smisla.

U prožimanju života ugraviranog u kamenu i prolaznog trenutka koji se događa sada - stvarnog života kreacije - pronaći ćemo metafizički odnos  i smisao našeg postojanja.

Kilina Cremona

Kilina Cremona: TANGO NA ULICI

Plesati tango na ulici za mene je način građenja mosta između publike i plesača.

Kad gledate plesača na sceni on je poprilično udaljen od vas. Ta udaljenost stvara formalan odnos, a argentinski tango je neformalan, težak ples čiji je izvorište ulica. On je bio ples puka a ne buržujske, građanske klase.

Pozvala sam Anu i Ricarda da pouče splitski ansambl ovom zahtjevnom plesu.

Intimnost partnera i tehnička suptilnost koju zahtjeva tango posve je novo iskustvo za naš ansambl.

I ulica je novo iskustvo, na njoj nema sublimacije. Sve se događa ispred tebe tako da možeš čuti dah plesača i osjetiti znoj. Dobro je da se ponekad demistificira ples, odnosno ogoli i pokaže u svoj svojoj prekrasnoj nagosti.

El Gaucho, plešu Ana Gutierrez i Ricardo Daloi (546KB)
Ples iz Mongolije, svira i pjeva Bayarbaatar Dovaasuren (1.5MB) 
CANARO EN PARIS, Ansambl Baleta HNK Split(1.8MB)

 

hnk split

repertoar

novosti

posjet

marketing

arhiv

linkovi

glavna str.

cnt split

repertoire

news

visit

marketing

archive

links

main page

 

editor /web master
mail.gif (4196 bytes)hnk-split@st.tel.hr

management / marketing
mail.gif (4196 bytes)
hnk-split1@st.tel.hr

drama / opera / ballet
mail.gif (4196 bytes)
hnk-split2@st.tel.hr

hosting by
mail.gif (4196 bytes)www.netmedia.hr