Miroslav
Krleža |
Premijera:
04. 12. 2002. |
Spektakularno uprizorenje jednog od scenski najzahtjevnijih Krležinih komada, temeljeno na iznimnom bogatstvu optičko-akustičkih elemenata, povezanih klasičnim 'štihom' Gerićeve režije te atraktivnim koreografskim rješenjima Milka Šparembleka. "Redatelj predstave Vladimir Gerić i mlada dramaturginja Marijana Fumić predstavili su ranu Krležinu dramu kao sliku posuđenu iz prošlosti što se budi pred očima gledatelja i na samom kraju ponovno zamrzne dolaskom dvaju mladih skatera... Pedesetak izvođača na sceni u tome konceptualnom scenskom spektaklu... sudjeluje u oslikavanju zavodljivoga krležijanskog kaosa, uputpunjenog odličnom glazbom Nevena Frangeša, fleksibilnom i efektnom scenografijom Vladimira Androića te kostimima Ivane Bakal." Dubravka Vrgoč, Vjesnik, 06. 12. 2002. "Koreografija Milka Šparembleka zapravo je izuzetan sloj 'Kraljeva': precizno iskombiniravši nekoliko jednostavnih pokreta koji se kontinuirano ponavljaju tijekom cijele predstave... on je uspio semantički naglasiti važnu misao 'Kraljeva' o neumoljivoj prolaznosti te neprekidnom prepletanju erosa i thanatosa... Dakle, sve je u osječkoj predstavi dobro posloženo: i semantički preoznačena rotacijska pozornica, i masovnost, i istodobnost, i danse macabre, i pokušaj stvaranja specifičnog vašarskoga štimunga." Milovan Tatarin, Glas Slavonije, 06. 12. 2002. |
|
Glavne uloge tumače
|
|
PRESS CLIPP |
|
Dubravka
Vrgoč: KOREOGRAFSKE
SAJAMSKE SLIKE Kristina
Peternai: SMJELA
I INVENTIVNA REŽIJA Milivoj
Tatarin: KOREOGRAFIJA
MILKA ŠPAREMBLEKA IZUZETAN JE SLOJ KRALJEVA Anatolij
Kudrjavcev: PODREĐENOST
VANJSKOME |