Kliknite na vijest da biste pročitali opširniji tekst

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


KONCERTNA SEZONA 2002 / 2003



Foyer HNK Split, 10. 03. 2002. u 19.30h

 
SOLISTIČKI RECITAL

ANA DOMANČIĆ KRSTULOVIĆ
flauta

ZARIJA ALAJBEG GALUF
glasovir


    

 

THEOBALD BÖHM
Le Desir, op. 21, fantazija na Schubertovu ariju

CHARLES-MARIE WIDOR
Suite, op. 34, br. 1
Moderato
Scherzo
Romance
Finale

* * * * * *

FRANCIS POULENC
Sonata za flautu i glasovir
Allegro malinconico
Cantabile
Presto

BRANIMIR SAKAČ
Pastorale

FERNAND LE BORNE
Fantazija na teme iz opere Carmen

Theobald Böhm (1794 - 1881) njemački je flautist i skladatelj za flautu te veliki inovator tog glazbenog instrumenta. Zahvaljujući njemu flauta je uz obou i klarinet zadržala svoje mjesto u orkestru, jer ju je Böhm uspio prilagoditi akustičkim zahtjevima velikih koncertnih dvorana i kazališnih zgrada. Njegovi su koncerti za flautu, kao i fantazije, varijacije i etide i danas često izvođeni

Charles-Marie Widor (1844 - 1937) francuski skladatelj, orguljaš i glazbeni pedagog koji je neizmjerno mnogo učinio za orguljašku umjetnost i kao skladatelj za orgulje i kao orguljaš u brojnim mjestima Francuske i kao veliki popularizator Bachove glazbe u Francuskoj

Francis Poulenc (1899 - 1963) francuski je skladatelj za kojega su presudni bili početni Satievi utjecaji, premda se u svom radu nadovezuje i na Fauréa, Debussyja i Ravela, razvijajući i obogaćujući izrazito francusku melodiku.

Sakač Branimir (1918 -  ) hrvatski je  i jugoslavenski skladatelj široka interesa čije stvaralaštvo teži ka osebujnim rješenjima i ostvaruje ih na vrlo raznorodnim glazbenim područjima. Uz orkestralna, dramska, voklana i eksperimentalna djela, sklada i velik broj komornih djela među kojima su vrlo česta i ona za flautu: Dva preludija za flautu, harfu i klavir; Dvije minijature za flautu, harfu i udaraljke; Uspavanka / Pavana za flautu i klavir; Pastorale za flautu i klavir...

Fernand Le Borne ( 1862 - 1929) francuski kompozitor belgijskog podrijetla koji je glazbu učio kod velikana poput J. Masseneta, C. Saint Saensa, C. Francka. Uz komponiranje bavio se i glazbenom kritikom. Od komornih skladbi najpoznatije su mu sonate i suite.

PRESS: Tatjana Alajbeg: "Čar manje znanoga"    PDF

Vrijednost te koncertne večeri ponajviše se prepoznala u izboru manje izvođenih, a lijepih skladbi, među kojima su se našle i one omiljene širokom krugu slušatelja.
Ana Domančić-Krstulović i Zarija Alajbeg-Galuf već su priređivale zajedničke nastupe, a snimile su i CD. Njihova će suradnja, vjerujemo, i ubuduće trajati jer riječ je o umjetnicama koje se dobro razumiju i zajednički izgrađuju.
  Slobodna Dalmacija, 13. 03. 2003. PDF