17. MARULIĆEVI DANI

o festivalu

program

nagrade

sponzori

 

HNK u Zagrebu
Mustafa Nadarević: HASANAGINICA
Prema Hasanaginici Milana Ogrizovića
Redatelj: Mustafa Nadarević

 

Subota, 21. travnja 2007. HNK Split u 20.00

Redatelj Mustafa Nadarević / Scenografkinja Slavica Radović / Dio rekvizite: Mersad Berber / Kostimografkinja Diana Kosec-Bourek / Dramaturginja Lada Kaštelan / Skladatelj Ljupčo Konstantinov / Oblikovatelj svjetla Zoran Mihanović / Jezična savjetnica: Đurđa Škavić / Asistentica redatelja: Slađana Kilibarda / Asistent scenografije: Damir Medvešek / Suradnica kostimografkinje: Elvira Ulip / Glazbena korepetitorica: Nina Cosetto / Lektori turskog jezika: Emina Mehić, Zeynep Atak / Inspicijent: Roko Grbin / Šaptačica: Divna Borčić


Uloge

Hasanaginica: Alma Prica
Hasanaga: Mustafa Nadarević
Hasanagina majka: Marija Kohn
Beg Pintorović: Siniša Popović
Imotski Kadija: Milan Pleština
Sultanija: Leona Paraminski

Luda Ajša: Olga Pakalović

Ćoro: Vanja Drach 

Grbo: Ivo Gregurević

Pjesnik: Ivan Brkić

Pjano: Borko Perić

Žbir: Dušan Gojić
Medo: Mislav Ivaci / Ivo Mrvelj

Merima: Jelena Miholjek / Petra Senegačnik

Meira: Marija Vorih / Iva Brkić

 

 

Majstorsko prepletanje zbivanja 'čaršijskih' i svakodnevnih s motivima svevremenim i općeljudskim

Tko ozbiljnije prati kazalište, znat će da ovo nipošto nije prvo Nadarevićevo bavljenje Hasanaginicom i da ona pripada onom tematskom krugu koji ga sve sudbonosnije i sve dublje zaokuplja i kao čovjeka i kao kazališnog stvaraoca. A ozbiljnost tog njegova bavljenja prepoznata je na brojne načine, od kojih je samo jedan i nagrada Tito Strozzi koju je Nadarević za Hasanaginicu jednoglasno dobio od HNK Zagreb za dramski tekst napisan prema motivima istoimene Ogrizovićeve drame, za njezinu režiju te za ulogu Hasanage. Kontrapunktirajući obična svakodnevna zbivanja jedne 'čaršijske kafane' svevremenim i općeljudskim motivima, Nadarević je Ogrizovićevu dramu učinio izrazito suvremenom, a da ni jednog trenutka nije podlegao opasnoj folklorizaciji, ali ni zanemario civilizacijske iskone iz kojih tragedija potiče. A kad se tome doda da se u realizaciji Nadareviću pridružila praktično cijela zagrebačka glumačka plejada na čelu s Almom Pricom, onda su tek vidljivi razlozi zašto je ova predstava ocijenjena kao jedno od najzanimljivijih novijih osuvremenjivanja Ogrizovića.

 

FOTOGRAFIJE ZA DOWNLOAD
(klikom na neku od malih fotografija otvara se fotografija pogodna za objavljivanje)